Reklamace a odstoupení od smlouvy
Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem Pokud jste obdrželi jiné zboží, než jste si objednali, a nebo v dodávce něco chybí, o této skutečnosti nás prosím neprodleně informujte. Pro urychlení prosím uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V co nejkratší lhůtě Vás budeme kontaktovat. Zboží je vadné a vy jej potřebujete reklamovat Kupující může zboží reklamovat osobně v místě provozovny (skladu) a nebo jej zaslat na adresu provozovny Mgr. Simona Strnadová, Vratimovská 80, 719 00, Slezská Ostrava. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození, balík by měl být označen viditelně "REKLAMACE" a obsahovat: O zboží nemám zájem, přeji si ho vrátit Zákazník má dle obchodních podmínek právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Toto právo není uplatnitelné u metráže a galanterie, střižené dle požadavku zákazníka a u zboží šitého na zakázku. Odstoupení od smlouvy nové 2023Reklamace zboží, odstoupení od smlouvy